I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Jumaat, 1 Julai 2011

Kem MAP Training sponsored by Malaysia Airlines System (MAS)

24-27 June..

Seharian aku duk kemas baju2 masukkan dlm beg. Hehehe.. punye lah eksaited ! Parents aku pun nampak macam bangga jugak lah sebab anak mereka yang malas gila neh.. bapak malas .. dapat naik flight pergi kem .. 30 orang terpilih dari Terengganu pulak tuh ! WOW !! OMG OMG ! Kem tu sebenarnya 2 hari je lepas tu hari 1st n last tu kira macam rehat la.

24 June :

Flight dr Trgnu pukul 10.05 pg. So sampai sana dalam 45 minit je.. Naik bas ke Wisma Belia. Dalam sejam jugak. Sampai sana kami mencipta rekod sejarah baru la sebab biasanya SMKIF nie sampai paling last atau agak last.. Tapi kali nie kami sampai pukul .. brp ntah lupe sudah.. haha ! Dalam tengah hari jgk la. Pastu sampai sana mereka ( pihak Wisma ) terus bg kunci bilik. Then pergi lunch.. Lauk ape ntah masa tu dah tak ingat. Lepas tu dapat naik bilik masing.. Aku dapat bilik no 8805. Hana pulak dapat no 8806. Akak ( kembar ) dapat no 8807. Tini dapat no 8808.. Cantik kan no diye.. hihi.. Anis ( Hanis - kembar aku muahahha ) dapat bilik no 8802 kot ? Nasib baik bilik dekat.. Lepas dapat kunci gantung baju sekolah.. Then lepak bilik Hana. Sebab sorang2 takut jgk nak stay sorang2 dalam bilik sebab bilik aku paling hujung.. Tepi bilik aku tu ade bilik iron. Depan bilik iron tu ade pintu kecemasan.. Pintu tu nampak seram.. hihihi.. Masa sampai dekat KLIA tu, Abang Bob ( yang urus penerbangan kami ) ade bagitau yang 3 buah sekolah terpilih akan pergi ke KLCC malam tu. So kami diminta bersedia.. And memang sekolah kami dapat pergi. Lepas tu 2 buah sekolah lagi tu SK Lambir Village, Sarawak n SMK Kuala Balah, Kelantan.


p/s: to be continue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan