I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Khamis, 9 Jun 2011

Holidays !

On 7 June, my family and i telah ber-holiday. Hari Selasa masa tu. Malam sebelum berangkat memang saya tak tidur. Biasanya saya tidur pukul 12 atau 1 pagi. Parents cakap nak berangkat dalam pukul 4. Then ada a few hours je lagi. So saya tengok tv sampai lah pukul 3. Then my mom bangun nak siapkan makanan. Bonda suruh mandi dulu. Lepas saya mandi, kejutkan kakak2 and adik saya. Lepas siap2 semua, Abg Mir, bakal tunang kakak saya datang. Mase tu dah pukul 4. 4.20 kami bertolak. Masuk dalam kereta rase nak tidur sebab kereta luas. My 1st sister, Along and adik saya naik kereta Abg Mir.So saya wit Angah. Rasa lah mengantuknya. Masa tu jalan memang tak ada kereta lain. Just kereta kami je. Pastu saya tertidur. Bangun2 dah sampai dekat Masjid Geliga, Kemaman. Solat Subuh dulu. Lepas siap semua bertolak. Then dah tak ingat ape2 lagi dah. Tidur mati. Lepas tu kami berhenti di Hentian R&R Genting Sempah tu. Breakfast kat situ. Tak silap masa tu jam 10 @ 11 pagi macam tu lah. Nyanyuk deh.. Hehe.. Kat situ makan nasi lemak wit tea o panas. Tak sedap langsung ! Hmm.. Lepas tu sambung perjalanan. Terus pergi Nilai, N9. Kat situ lame woo ! Tapi saya dapat 2 shawl, and 1 jam tangan G Shock ! Nie gambar jam saya !


Hehehe.. Suka3 ! Korang agak2 berapa ? Dah lama gila idamkan jam nie tapi tak ada modal nak beli huhuhu.. Tapi nie duit bonda. Duit saya tak dikeluarkan sikit pown ! Lepas pergi Nilai, ke Kuala Lumpur. Kami dah booking hotel melalui internet. So dapat murah sikit. Memang sengaja cari hotel dekat Jalan Masjid India sebab my mom selalu shopping situ. Jakel, Ariani, Sogo. Semua dekat ! Lepas tu nak sampai kat Jalan Masjid India tu punya lah susah sebab sesat. Hehehe. Ayahanda saya tak tau sangat jalan dekat situ. Dah la jalan tu.. Ish3.. Panjang betul kereta beratur. Sabor je lah~ Lepas sampai kat Jalan Masjid India tu, nak cari hotel pulak tak tau dekat mana. Fuh ! Gila betul ! Hotel tu duk sebelah wit Haniffa. Star Points Hotel.

p/s: to be continue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan