I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Jumaat, 3 Jun 2011

Result !

Cuti sekolah dah start dah. Saya pula masih tak sedar diri. Tadi kan, Azreen budak sekolah saya, dia mintak nombor i/c. Then lepas beberapa minit tanya kenapa terpaksa lah bagi. Rupa2nya dia check result exam saya. Malu waa! Tak suka ! Tak suka !

Lepas tu saya mintak link nak check result tu. Kat bawah ni link dia:

http://jpnt.terengganu.gov.my/pelajar/index.php

Azreen cakap result saya okay. Heh tak okay apa nya, baru je dua subjek. Subjek Maths and Science.
Maths turun 14 markah. Daripada A lepas turun dapat B. Science turun 3 markah. Gred daripada B+ jadi B. Then BM saya naik 3 markah. Gred tak berubah still A-. Hurm Okay la tu kan kan kan? Tapi exam kali nie mungkin semua lulus. Harap2 AddMaths lulus lah. Doa2kan ye! <3

p/s: tatao na says ape..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan