I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Jumaat, 8 April 2011

About My BFF!

Baik lah! Acara kemuncak is : Sesi BFF saya!

1. Adik angkat kesayangan saya, Pija


Pic last year. Umur dia 15 tahun (2011). Dia nie budak Terengganu. Dia comel, gila2 macam saya. HAHA! Saya kan kuat perasan, faham2 je lah. Dia nie TAKEN.

2. Juga adik angkat saya, Myra


Umur dia 16 tahun. Dia nie budak Pahang. Dia ni sensetif jugak kot? Macam saya? HAHA! Dia baik sangat and satu lagi dia mudah jatuh cinta.Tu kelemahan yang saya nampak. Also TAKEN.

3. Adik angkat saya juga, Amir


Baik lah. Ini lah Amir. Dia umur 15 tahun (2011). Dia nie budak Terengganu. Dia nie famous. Ramai awek minat dia. Beruntung betul lah. Dia nie a bit nakal, senget pun ada kot? HAHA! Sorry dik. :D

4. Sepupu Ain BFF saya! Dah anggap macam adik pun. Nama dia Amirull


Dia nie budak Pekan, Pahang then pindah stay Terengganu. Umur 15 tahun (2011). Dia nie cepat betul belajar loghat Terengganu tapi kadang2 bunyi pelat sikit HAHA ! Sorry ! Kadang2 loyar buruk jugak budak nie tapi okaylah sebab budak lagi kan.. Berhingus lagi tu. Tak tau lah TAKEN or SINGLE.

5. Arwah adik angkat saya, Amirul Afzar Azfar atau manja dengan panggilan Zar. Arwah meninggal on 10 Oktober 2010. Kalau arwah masih ada, arwah berumur 15 tahun (2011)

6. Abang kembar kepada arwah Zar, iaitu Amiril Afzan Azfar (Zan). Sekarang, Zan menetap bersama keluarga pakcik nya di Indonesia.

7. Adik angkat saya jugak, adik kawan baik saya, Wanie.


Wanie nie 15 tahun (2011). Dia baik sangat. Masih single. Saya tak benarkan dia couple. Dia tersangat cantik! Macam her mother. Muka rezeki. :D

8. Kawan baik saya! Nama dia Ain!


Hehe. Start kawan dengan dia 2010 masa tu dekat kelas 4 Ibnu Sina (SIF). Dia ni kadang2 kalut, HAHA! kelakar lah dia nie. Kadang2 suka komen banyak2, kadang2 dia nie cerewet. Selalu tak datang sekolah. Alasan biasa: 1. Sakit perut. 2.Migrain..Haha! Cakap je lah malas kan senang? And satu lagi, dia suka panggil saya BABY? Sebab dia cakap saya ni manja macam baby? Apa2 aje.

9. Nie jugak kawan baik saya, Izah.


Yang nie lah Izah. Kenal dia sebelum kenal Ain. Kami sekelas. Dia nie orang lain cakap senyap je tapi dengan saya kecoh nak mampus. Dia dah pindah masa bulan Julai 2010 tak silap. Sedih sangat. Sob2. Saya rindu awak!

10. Azim! Musuh tapi mesra! HAHA!


Sorry beb! HAHA! Cantik pic ni. Dia nie suka sangat kenakan aku dalam kelas ): HUHU.. Anda jahat! Dia suka kacau teddy frog saya. Saya tahu dia jealous dengan teddy frog saya. Dia panggil saya Emo sebab nama FB saya Emo and sebab saya sensetif sangat. Saya panggil dia Pendam! sebab dia suka pendam. Ehh betul ke?

Sampai sini dulu. Nanti saya tambah lagi tao!

p/s: Hmm.. susah nak cari pic ):

2 ulasan:

  1. mule2 mmgla musuh tpi mesra.lme-klamean....hahaha

    BalasPadam
  2. OMG !

    HAHA ! Yeke ? Tak leh mesra2 sebab ramai yang jeles.. Haishh.. Susah lah.. Nie pun orang cop scandal.. OMG !

    BalasPadam