I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Jumaat, 8 April 2011

Sambungan About My BFF

Yang hari tu berhenti dekat Azim kan? Oke saya akan perkenalkan yang seterusnya.

1. Ni abang angkat saya. Jangan marah. Nie je pic dia bagi. Agak sexy. Hehe. Saya panggil dia Paa...


HAHA! Dia ni lah penggembira saat saya sedih. Dia lah penceria kehidupan saya. Tak pernah gaduh pun. Hehe.. TAKEN tau! Kat bawah nie awek dia sekarang :


Cantik! :D <3

2. Ni pulak 2nd abang angkat sy. Saya panggil dia Abam D @ Abe D. :D


Hehe. Baik sangat! Setiap kali saya perlukan seseorang, dia mesti ada. Thanks! Satu hal lagi.. Dia nie memang kaki bola.. Tak boleh kacau masa dia tengok bola.. Aiseh..

3. Kawan baik saya, Hana!


Ni lah Hana. Start rapat dengan dia this year. TAKEN tau! Pic ni masa sambutan hari raya dekat sekolah (2010). Dia ni cantik! Senget sikit, Gila2, Kadang2 kami sama2 biol. :P

p/s: gtg! BYE!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan