I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Isnin, 11 April 2011

Sambungan About My BFF lagi (:

Haa... kali ini pulak, saya nak tambah beberapa orang lagi.

1. Adik angkat kesayangan saya jugak.


Haa... Yang boy tu tau! Nama dia Mohsin. Saya panggil dia Adik je. Dia lah adik angkat saya yang paling lama. Masa saya year 6 (2006), dia dah jadi adik angkat saya. Dia nie nakal gila2. Suka sakat orang, cakap tak pernah nak serius, main2 je tahu. Yang si cantik tepi Adik nie awek dia. Nama awek dia Natasha.

2. Adik angkat saya juga. Maaf lah tak ada gambar. Nama dia Salman Amir. Dia nie kawan baik dengan Mohsin. Masa akhir 2006 tak silap, Salman nie pindah. Salman anak tentera. Sekolah rendah dulu berhadapan dengan kem askar. Salman nie ada masalah family, so saya lah tempat dia mengadu. Dia selalu kena pukul dek mak tiri dia. Kadang2 ayah kandung dia pun pukul dia. Ayah dia bercerai dengan mak dia. So dia pindah nak balik rumah mak kandung dia. Dia tak tahan tinggal dengan ayah kandung and mak tiri dia. Saya bukan nak mengaibkan dia, tapi saya bersimpati. Kenapa masih ada ayah yang sanggup memukul anak sendiri tanpa soal siasat? Kenapa ayah kandung sanggup mempercayai ibu tiri yang kejam? Harap suatu hari nanti saya jumpa balik dengan Salman. InsyaAllah.

3. Macam adik lah. Nama dia Al !


Ni lah Al. Hehe. Bukan budak Terengganu. Berkenan? Hm.. Saya tak pasti dia single or taken. HAHA! Dia ni kadang2 tak betul, ada je benda nak mengarut. Tapi kan, kalau tak ada dia, saya rasa macam saya nie tak ada perasaan? HAHA! Lebih kurang macam tu la. Sayang dia! <3

p/s: need to go.. Homework menanti saye... c(:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan