I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Jumaat, 11 Mac 2011

Cuma Dia

AMIRIL AFZAN AZFAR BIN ARIEF AZRIEF
AMIRUL AFZAR AZFAR BIN ARIEF AZRIEF



Mereka...
sepasang kembar yang saling menyayangi..
saling menghormati..
saling tolong menolong...

Aku...
seorang insan lemah...
yang dibanggai oleh kedua2 kembar ini..
kerana...
aku pendorong semangat mereka..
aku tempat mengadu..
aku tempat meluahkan perasaan..
aku segala2 nya bagi mereka..

1o.1o.2o1o.....
tarikh yang telah meragut nyawa salah seorang dari mereka...
AMIRUL AFZAR AZFAR..... 
dia pergi meninggalkan aku...
selama2 nya...
he is the special one..
he is the best..
kemalangan itu telah meragut nyawa dia, dan jugak kedua orang tua mereka...


Di suatu malam...
dia tampak bahagia..
dia berkata pada ku..
"akak... zar sayang akak.. zar dah anggap akak macam akak kandung zar.. sebab zar takde akak.. zar ade abg kembar.. zan.. diye je zar ada... harap akak jadi akak zar sampai bila2.."
hasrat dia yang terakhir..
sebelum raya Aidilfitri menjelma..


o9.12.2o1o ...
AMIRIL AFZAN AZFAR.... 
dia yang ditinggalkan..
sebatang kara..
tanpa saudara kembar..
dan juga ibu bapa...
pulang ke Kuala Terengganu..
mengambil barang2 tinggalan..
mengutip kenangan2 indah...
petang ini...
dia akan berangkat..
meninggalkan bumi Malaysia..
meninggalkan kenangan2 manis bersama mereka yang telah tiada.. 

Aku berdoa..
semoga roh2 mereka..
ditempatkan dlm kalangan orang2 yang beriman..
Al-Fatihah..
akak sayang adik sampai bila2..
zan jaga diri kat tempat orang..
jauh dari Malaysia..
jangan sesekali susahkan aunty dengan uncle tau..
jangan gadoh dengan sepupu2 zan walaupun mereka perempuan..
ingat pesan akak tau..
akak sayang zan dan arwah zar..




p/s: aku menangis lagi... mengingati kenangan2 terindah.. kerana .. dia terlalu istimewa..

2 ulasan: