I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Ahad, 20 Mac 2011

Esok dah bertanding? Biar betiQ??!

Wehh korang! Esok saya dah bertanding! Bertanding apa? Haish.. Ketinggalan zaman betul lah.. Awak masih di zaman purba ke? HAHA! Jangan marah! :D
Hari tu, masa sukan sekolah saya, saya masuk salah satu acara then dapat pingat. So sekarang ni kena mewakili sekolah dalam MSSDKTU. MSSDKTU? Tak tau ke? Majlis Sukan2 Sekolah Daerah Kuala Terengganu Utara.
So, untuk MSSDKTU nie, cikgu letak nama saya dalam 2 acara. Acara apa? Biarlah rahsia. Malu lah. Hehe..
Acara pertama pukul 1o.3o pagi esok tak silap. Then acara lagi satu hari Selasa 22 Mac. Petang esok ada perbarisan. No. peserta B033. Cantik jugak no. tu. hehehe! :p
Masa otw nak keluar gate sekolah tu, terserempak dengan Cikgu Rubihah. Cikgu BM masa Form 4. Best sangat dia ajar. Dia cakap no. 33 tu macam huruf "E" . Dia cakap, awak ambil 2 acara so mesti dapat 2 EMAS.
Haha! Saya cakap InsyaAllah cikgu.
Hmm... Dengar orang lain cakap tadi, ada latihan petang nie, tapi bila ditanya balik tak ada. Haish.. Menyusahkan betul. Rasa2 tak ada kot? Entah lah.
Cikgu Pazri cakap, kalau tahun nie juara, cikgu akan sponsor ke Gambang WaterPark sebab dah juara 3 tahun berturut2. Wah! Hebat jugak sekolah saya! Saya bangga jadi warga sekolah IF! Tapi saya tak merasa untuk menang. Saya nak menang SPM 2o11!!

p/s: Nak tidur! Penat lah! >_<!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan