I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Khamis, 17 Mac 2011

Saya Geram ):

Huhuhu.. Dah berapa kali saya try sign in blog nie.. Dari semalam lagi. tapi tak dapat2.. Bersabar aje lah .. Sedih , marah , bengang and macam2 lagi lah! Rasa macam nak sumpah seranah je line internet nie.. Kenapa tiba2 jadi slow? Masih tercari2 jawapannya..


Hm.. Now.. Tengah guna laptop my cousin, Kak Amee.. Thanks to her (:

Malam nie ada tuisyen.. Subjek add maths.. Rasa macam tak sanggup nak berhadapan dengan "Chegu Dzul" 2.. Tak suka lah dia tu! Benci Benci Benci!! Benci Bilang Cinta? Hahaha! GTH la! Maaf! :p

Hmm.. Esok aunty saya dah nak berangkat ke Tanah Suci Mekah. So, esok hantar dia with her husband dekat Airport Sultan Mahmud.

Kerja sekolah masih lagi bertimbun2.. Saya pulak masih lagi macam nie... Sorry! Saya ketagihan Facebook! :D

p/s: sekarang disampaikan azan maghrib bagi daerah kuala terengganu :D C Yaa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan