I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Sabtu, 12 Mac 2011

Kelas Tambahan + Latihan Olahraga

Hurm... Start cuti sekolah, patutnya semua pelajar dan guru boleh bercuti kan? Tapi kenapa kami, candidates PMR, SPM, and STPM mesti ada kelas tambahan? Walau pun cuti seminggu, tapi homework yang diberi banyak bertimbun-timbun... Entah lah sempat @ tak nak siapkan semua sekali... Huhu ): 


Kelas tambahan start on 12 March 2o11 (Saturday) - 14 March 2o11 (Monday) ... Saya nie.. cuti sekolah tak macam cuti sekolah.. ye la.. tuisyen, kelas tambahan, latihan olahraga.. Huhu... Hari Selasa nanti kena pergi latihan.. Saya tersangat lah malas. Olahraga KTU next week. Saya pun tak sangka saya boleh join group atlet SMKIF nie.. HAHA! Saya malas sangat! Chegu Pazri (chegu olahraga) promise dekat we all (athlete2), dia cakap, kalau SMKIF jadi juara tahun 2o11, kami akan pergi Gambang Waterpark.. Semua ditanggung kecuali makan. Then, pabila difikir2 balik, rasa2 tak guna jugak kalau menang pun. Sebab SPM lagi penting kan? So... kalau saya jadi organizer 2.. saya buat lawatan lepas saya habis SPM. Lagi best! 


Lupa nak cerita... My adik dah sampai rumah pukul 12 lebih tengah malam semalam.  Baru balik dari Langkawi.. Library sekolah buat lawatan. Actually tuk librarian, tapi ramai yang tolak. So dibuka untuk semua orang. Masa adik takde.. Memang rasa sunyi sangat. Tapi... bila dia ada.. bising bunyi dia membebel... POTPETPOTPET~~  (Sis, jangan marah! :P)


p/s: get to go... Time to solat Zohor. We continue our diary next time k! :D <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan