I Lurve KataQ !!

I Lurve KataQ !!
Its Me !!

Selasa, 22 Mac 2011

Miss FeshbuQ

Wah! Rindu nya saya pada blog n fB! Baru je sehari tak bukak, rasa macam kucing kehilangan anak. Wah.. macam ada pengalaman je. Hikhikhik

Nak cerita pasal semalam. Dekat trek. Lempar cakera, i can't do it.. Tapi tak frust sangat sebab saya memang tak buat latihan. And now tunggu hari khamis nanti tuk kutip emas. Saya jumpa Zulfikar, sepupu bonda saya. Dia tu sama umur dengan saya. Dia masuk hepta? Entah lah. Tak faham sangat. Then, saya nampak Nisha. Fatin Nisha Adiba. Nisha ni kawan sekelas dari Year 2 (2002) sampai lah Year 6 (2006) . Dia sekarang dekat MRSM Batu Rakit. Tak sempat nak tegur dia. Then saya jumpa Fadhli. Ahmad Fadhli. Juga classmate saya. Dia ni peramah. Saya suka cara dia. (: Jangan salah faham. Suka banyak makna (:
Oh ya! Saya jumpa cikgu kesayangan saya masa sekolah rendah dulu. Cikgu Tengku Khatijah Zailiah , Teacher Tengku Hazrina, Ustazah Zunaini. Saaaaaayangggg cikgu!!
Oh ya! Saya teringat dekat someone. Dia juga atlet SMKIF. Nama dia Fad... kot? Entah. Saya tak kenal sangat dengan dia. Dia tengok saya dan senyum dekat saya then dia tengok saya lama. Saya tak biasa dengan semua tu. Saya bagitahu dekat girl Form 4, Irah. Then, Irah cakap Fad... tu memang macam tu. Saya tak cakap yang saya suka dia. Saya tahu dia ada aura tersendiri. And saya terpikat dengan cara dia melayan kawan2. Dia tu tak nampak budak nakal walaupun dia kelas agak belakang and kawan2 dia macam HANTU perangainya. Saya tak sangka dia pemalu. Sebab kan, dia suruh saya ambilkan air untuk dia masa saya baru je rasa air yang saya buat. Saya suruh lah dia ambil sendiri. Dia cakap malu. Siap suruh tambah lagi air tu. Sedap sangat ke air saya buat? HAHA! Maaflah saya memang suka perasan. Saya tahu awak jealous dengan saya kan? Ala.. Mengaku je lah? Haha!

p/s: Wish me luck on Thursday! Doakan saya dapat pingat emas untuk sekolah saya! And esok result SPM 2010! Saya rasa macam saya je nak ambil result. Haha! See u! ♥

2 ulasan: